Pagina's

dinsdag 28 september 2021

Aards geluk..., stuk?




De HEERE heeft mij precies gegeven,

wat ik nodig heb in mijn leven. 

Maar soms voelt de nood,

in mijn leven zó groot...

Woorden vallen stil.

Dit is niet wat ik wil...

Waar is het vertrouwen,

om vol te houden?

De HEERE is met mij bewogen.

Vraagt niet boven Zijn gegeven vermogen.

Ik hou vol, niet door wat mijn vlees doet of zegt,

maar door wat Hij in mij heeft gelegd.

Hoe zwaar mijn moeiten ook mogen wegen,

ik mag altijd vertrouwen op Zijn zegen,

omdat de HEERE mij precies heeft gegeven,

wat ik nodig heb in mijn leven!




N.a.v.: Matteüs 25:15: En aan de één gaf hij vijf talenten, aan de ander twee en aan de derde één, ieder naar zijn bekwaamheid, en hij reisde meteen weg.










3 opmerkingen:

Levende oase van troost

Veel gelezen post